Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Superstar aneb Adrenalinová jízda jednoho rozhovoru

Písně dokáží zklidnit i zaktivizovat naše životy. Své sny o nastartování kariéry prožívají nyní účastníci soutěže Superstar, jejichž snaha vyvrcholí právě dnes večer. A mou cestu protknula hudba naprosto nečekaným způsobem.

Miluji soutěže jako je Superstar či The Voice, jsem jejich nadšená sledovatelka. Již od prvních řad v České republice, kdy jsem držela palce Anetě Langerové a vciťovala jsem se do jejího příběhu nejdříve nenápadné až introvertní osoby, která během soutěže vyrostla v silnou osobnost a svým zpěvem si podmaňující lidi kolem sebe. Ale znáte to, člověk nerad fandí sám a když jsem zaregistrovala na internetu komunitu k reality show, zajásala jsem. Netroufala jsem si diskutovat, ale vždy jsem se moc těšila, až si přečtu rekapy a komentáře pod nimi. Až okolnosti, kdy jsem se načas vymanila z pracovního stereotypu, v němž můj život ubíhal, jsem se rozhodla stát se více aktivní a odvážila se přidat svůj názor. Čas ubíhal a další soutěže prosvištěly na televizních obrazovkách a mně začalo být, byť ve virtuální komunitě, dobře a prožívala jsem dění kolem soutěží ještě více intenzivněji. Letos poprvé měla Superstar pětičlennou porotu a jedním z porotců se stal Leoš Mareš. Do porotcování se vrhnul s vervou sobě vlastní a mimo jiné i začal sledovat dění na diskusním fóru s tím, že i občas sám přispěl. Napadlo mě, že by stálo zato přinést jeho pohled na zákulisí Superstar, a to se i stalo skutečností, když jsem se nečekaně v pátek ocitla na stagi ve studiu v Jinonicích, kde Superstar probíhá, a měla tu čest s Leošem Marešem udělat rozhovor. Přepisování a zpracování rozhovoru byla pak krásná adrenalinová jízda tak, aby byl hotový ještě v neděli před finále. Vlastně je skvělé, že každý vnímá hudbu naprosto odlišně, ta pestrost názorů i na finalisty je osvěžující. A někdy je opravdu překvapením, jakou píseň si kdo vybere třeba i na poslech do auta. Stáli jsme s manželem na ulici a z auta opodál se valil divoký rockový nářez, bylo tak právě poledne, na večírek ještě brzy, ale přesto nám to s manželem přišlo krásné a nakopávací super písně do toho dne. Hudbu někdo za chvíli vypnul a vystoupil, byl to malý kluk tak osmiletý a zamykal auto. Když se s tatínkem vraceli za chvilku zpátky k autu, ptali jsem se tatínka, co pouštěl syn za hudbu, předpokládali jsme tak nějak automaticky, že kluk přejímá inspiraci od rodičů. Nato však kupodivu opáčil: "To se musíte zeptat synátora". Osmiletý kluk poslouchal AC/DC :-) Ať vám tedy hudba dláždí cestu přesně takovou formou, kterou zrovna potřebujete. 

Autor: Ivana Jungová | neděle 31.5.2020 14:46 | karma článku: 5,88 | přečteno: 332x
  • Další články autora

Ivana Jungová

Šílenství kolem skupin aneb intimita a souznění

Měli jste hudební skupinu, po které jste šíleli a bytostně jste je toužili vidět zpívat? Takovým vysněným koncertem pro mě bylo vystoupení irské rockové skupiny U2.

4.2.2021 v 21:14 | Karma: 7,53 | Přečteno: 220x | Diskuse| Kultura

Ivana Jungová

Divoženky a Divomuži na scénu

Na umělcích obdivuji, že si tvoří své vlastní mikrosvěty s naprosto svébytným názorem. Ráda bych vám představila specifické interprety, kterým se to daří.

20.1.2021 v 22:39 | Karma: 5,78 | Přečteno: 278x | Diskuse| Kultura

Ivana Jungová

Poezie Hodinářova učně

Rok 2020 se již překuluje do roku následujícího a v mé duši přetrvávají dva vánoční divácké zážitky, z pohádky Hodinářova učně a semaforského představení Kytice, o které se chci s vámi podělit.

31.12.2020 v 14:13 | Karma: 9,84 | Přečteno: 266x | Diskuse| Kultura

Ivana Jungová

Semafor – vzájemné naladění se jeden na druhého

O Semaforu jsem blog chtěla napsat již dlouho, je fenoménem, který stojí za pozornost, a v době vánočních svátků je jeho význam ještě důležitější, pospolitost z každého představení přímo čiší.

24.12.2020 v 0:28 | Karma: 8,49 | Přečteno: 196x | Diskuse| Kultura

Ivana Jungová

Patrick Swayze a jeho inspirativní odvážná cesta životem

Nedávno jsem zhlédla v archivu České televize dokument Já, Patrick Swayze z roku 2019. Kdo by neznal jeho ztvárnění postavy Johnnyho Castla, tanečního instruktora, který učí tančit Baby v Hříšném tanci. Jaký ale Patrick byl?

30.11.2020 v 21:58 | Karma: 14,94 | Přečteno: 414x | Diskuse| Kultura
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Obětem sexuálního násilí je třeba věřit, řekla u soudu s Cimickým Vrbová

23. dubna 2024  11:02,  aktualizováno  16:04

Je důležité, aby se na oběti sexuálního násilí nahlíželo jako na ty, kterým se má věřit, ne je...

Policie pátrá po dezinformátorovi Zítkovi. Nedorazil k soudu

23. dubna 2024  15:54

Policie pátrá po dezinformátorovi Pavlu Zítkovi. O pátrání informovala na svém webu v úterý...

Kolegu lídra kandidátky AfD zadrželi, dával Číně informace z europarlamentu

23. dubna 2024  8:38,  aktualizováno  15:45

Německá policie zadržela v noci v Drážďanech spolupracovníka Maximiliana Kraha, lídra kandidátky...

Nevěřte lžím a pomluvám, obhajuje Babiš neúčast na jednání o důchodech

23. dubna 2024  14:49,  aktualizováno  15:43

Poslanec a šéf ANO Andrej Babiš na svém účtu na sociální síti X zveřejnil video, ve kterém...

  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 294x
Blog kulturní žroutky

Novinářka, recenzentka muzikálových představení, tvůrkyně koláží, tanečnice, nadšenec do kulturního dění a umění.

Seznam rubrik